ERASMUS+

Mobilita ostatních zaměstnanců

1. Po úspěšném výběrovém řízení naváže zaměstnanec kontakt se zahraničním kolegou (předjedná si termín, pracovní program).
2. Poté vypracuje "Staff Moobility for Training Mobility Agreement". Uvedený pracovní program musí být předložen k odsouhlasení vysílající instituci a rovněž přijímající organizaci. Potvrzený dokument zasílá Erasmus koordinátor v elektronické podobě na přijímající instituci.
3. Zaměstnanec podepisuje cestovní příkaz.
4. Účastnickou smlouvu zaměstnanec podepisuje před výjezdem do zahraničí po předchozím vyzvání.
5. Potvrzení o délce mobility předkládá zaměstnanec po návratu z mobility.
6. Po skončení mobility účastník on-line vyplní závěrečnou zprávu a odešle do 30 kalendářních dnů po obdržení výzvy k jejímu podání.


Důležité odkazy
© 2023 Policejní akademie České republiky v Praze. Všechna práva vyhrazena.